fredag den 14. august 2009

Sooo NOT my style

Har prøvet at samle de tendenser jeg absolut ikke bryder mig om, bare for at se, om jeg ender med at være modeslave og købe det alligevel.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
1. Ripped jeans fordi jeg synes huller skal komme af sig selv. Har selv lige fået lappet mine 7 år gamle yndlings bukser for 273461949 gang :-) Og ALLE huller kom af sig selv.
2. AW's buskedragt fordi de minder mig om en sparkedragt til baby'er. Der er sikkert en masse der ikke deler denne mening.. Men altså.. Come on ppl.
3. Palliet bukserne fordi... Hmm? Bryder mig bare ikke om dem...
4. Pels, "pels" og hår jakker fordi jeg synes de er unødvendige..
Og sids men ikke mindst the scrungie's... OMFG < Det skriver jeg virkelig ikke tit. Nej nej nej
Hvad er på din NOT liste?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar