torsdag den 1. juli 2010

Back from the dead


Hello folk der nu skulle følge med..
Jeg har virkelig været laaaangt nede, og laaangt ude. Faktisk helt ude på psykiatrisk afdeling, for lige at få ro på mit liv. Jeg føler ikke, jeg burde skamme mig over det, så derfor dette ærlige indlæg.
Alt gik galt i mit liv - kæreste, veninde, job, studierne, konto, tlf, og internet mistede jeg... Altså de to første er ikke døde, men det kunne de sådan set godt have været.
Jeg har og lært af det. Lært at jeg skal melde ud, hvis jeg har det skidt, og ikke gemme på det i flere år. Jeg har også fået forståelse, for folk i depression.
Når jeg er helt færdig med alt dette, vil jeg bruge mine erfarringer, til at hjælpe andre.

Så som billedet symbolisere, vil jeg fortælle, at der er lys forude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar