torsdag den 24. februar 2011

Sorry sorry


Har sgu ikke været så god til at blogge de sidste par dage.. Nåmen jeg har jo også haft besøg fra Haderslev og holdt store hygge pjækkedag.


Vil lige tjekke de challenges jeg ikke har fået lavet, og så komme stærkt tilbage.


I mellemtiden vil jeg lige dele min egen personlige challenge.

Jeg har i et stykke tid, gået og tænkt på filmen 40 days and 40 nights, der handler om en ung gut, der bliver nødt til at prøve cølibat i 40 dage og nætter. Synes det er en god måde at "rense ud" i sit liv på.. Det har jeg gang i, og er nu nede på 30 dage. Det såmænd ikk fordi jeg ikke kan styre mig, og fik da heller ikke noget frækt i 3 uger, før min plan startede... SO No hancky pancky - No touchy touchy...! Lad os se hvad det bringer..

Skrives ved babes.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar