torsdag den 25. juni 2009

Lige om lidt...


Skal Mama her ud og ordne bil :-)
Da jeg besluttede mig for at tage over og bo hos søster lystig, havde hun en kæmpe overraskelse. Hun skule købe ny bil, og jeg måtte så FÅ hendes "gamle" - En 2003'er :-D Herovre er biler jo nærmest gamle efter 4 år.
Det har været en KÆMPE oplevelse at have sin egen bil, og det var også en rigtig sjov første køretur med automatgear.
Siden har jeg vovet mig ud på et par ture, og endte endda med at køre helt til centrum/retur. Men men men.. Så skete det sgu! Batteriet døde fuldstændigt, og har de sidste 4 dage virkelig følt mig fanget (troede aldrig jeg skulle blive afhængig af en bil)
Heldigvis stødte jeg på min skønne nabo-ven, der hjalp mig med at få batteriet ud. TAK!!!! Derefter kørte søs og jeg til mekaniker, for at købe en ny. Dette ville have kostet ca 360 kr, men slap uden at betale en cent, da det bare skulle oplades :-D Fedest!
Men må hellere hoppe i håndeværker værdigt tøj, og føle mig vildt sej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar