torsdag den 25. juni 2009

Warning!!!


Ku' sgu ikke lige finde et bedre billede af min fine fine Karen Millen kjole. :-D Håber i ka' ta' det
Men advarslen lyder altså : Hvis du har købt en dejlig Karen Millen, forhør dig da, SUPER godt med dit renseri før den bliver renset. Min skønne kjole er ødelagt og har nu fået at vide, at renseriet her, har kontaktet Karen Millen men skal bruge min kvittering.... Den er i F-ING Danmark JO!!!! ARGH!!!!!!! Har det virkelig dårligt med denne situation, så mon ikke jeg bliver nødt til at shoppe lidt i morgen? :-)

3 kommentarer:

  1. Haha, fedt billede :D Men er du ikke i Danmark nu? :o

    SvarSlet
  2. LOL
    Faktisk er det fra min afskedsfest. Er bosat i Amerika hos min søster :-) Og håber på at blive et års tid.
    Det er så vildt så stor en verden til forskel der er her. Det bedste er, at alle er så høflige og søde. Fremmede giver komplimenter!!! Det elsker jeg bare.
    Hvordan har du det for tiden? Håber du er ved at komme dig :-)

    SvarSlet
  3. Årh, hvor er det fedt! Er glad for at høre du har det amazing derovre, og du får jo nok også shoppet en del så :o Hehe, det er bare dejligt med komplimenter :D

    Jo tak, det går bedre, men stingene skal først ud tirsdag, og der er stadig en uge ifølge sygehuset til at jeg er HELT rask, så det går fremad :) tusind tak søde monce!

    SvarSlet