tirsdag den 15. september 2009

Beklager stilheden

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ja her har godt nok været stille i et par dage nu.. Men det er altså bare fordi jeg har besøg af min dejlige Nick :-) Vi har allerede (de sidste 3 dage) oplevet en hel masse. Set Rock Art, været til fester, danset i gaderne, Nick har fået en flot tattoo og bare nydt hinandens selvskab. I må lige bære over med mig, hvis jeg ikke får blogget så meget de næse dage.. Men jeg har jo besøg, og vil ikke lade ham føle, at jeg bare sidder ved computeren hele tiden.
Nu vil jeg lave noget morgenmad til os, så vi kan Som Nick sagde dedikere dagen i dag til shopping. Ih jeg er altså bare one lucky girl <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar