tirsdag den 22. september 2009

Nye oplevelser og venne tattoo :-D

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Den står stadig på en masse oplevelser og opdagelser for N og jeg.
Vi har været ude og spise på CheeseCake Factory hvor de laver det lækreste mad og de mest utrolige Cheesecakes. YUMYUM!
Vi har også fundet Chuck Berry's hjem, der kun er 5 min væk fra hvor jeg bor.
Min dejlige ven Sam, som var den første ven jeg fik herovre, har fået venne tattoos. Ej I skal lige høre hvordan vi mødte hinanden.
Jeg var ude og shoppe i et tilfældigt Mall, fandt den fedeste butik med alle de sejeste t-shirts jeg nogensinde har set. Den første person jeg ser, er en lille søjde fyr med sjove farver i håret. Han spørger så " Er der noget jeg kan hjælpe med?" Og jeg svarer smart " Ja! Jeg har ingen venner, kan du finde nogen til mig?" "Selvfølgelig, vi skal en flok ud og spise i aften, vil du med?" Var de magiske ord, og han holdt hvad han lovede. Har mødt de dejligste venner, som jeg aldrig vil glemme.
Derfor var det oplagt, at få lavet en tattoo hvor der står Jeg Elsker Dig med ham. Og hey, hvis der er nogle drenge derude, der synes han ser sød ud, så kommer han til DK om 2 år, og er klar på at feste.
Lige til sidst et billede fra PetLand. SUK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar